ZNAJOMOŚĆ KLIENTELI

Dokładna znajomość klienteli biur turystycznych pozwala prawidłowo’ uwzględniać zainteresowania zawodowe i trafnie planować trasy dla grup specjalistycznych i poszczególnych osób. Tak na przykład w Europie Zachodniej dla muzyków szczególnie atrakcyjne są: Salzburg, Wiedeń, Mediolan, Wenecja;’dla arty­stów malarzy — Drezno;’ Paryż, Florencja; dla oceanologów — Monaco, gdzie znajduje się muzeum oceanograficzne; dla ho­dowców kwiatów — Nicea i miasta Holandii. – Struktura zawo­dowa turystów wpływa na kierunki ruchu turystycznego. Na przykład Bułgarią interesują się specjaliści z dziedziny warzyw­nictwa, NRD jest „mekką” dla chemików, optyków i pracow­ników poligrafii, do Finlandii szczególnie chętnie udają się spe­cjaliści z dziedziny leśnictwa, przemysłu drzewnego, meblarskie­go oraz specjaliści z dziedziny budownictwa.

Witaj na moim serwisie 🙂 Znajdziesz tutaj wiele ciekawych informacji ze świata, opisów moich podróży oraz rad jak tanio podróżować:) Zapraszam do śledzenia mojego serwisu:)

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Wszelkie prawa zastrzeżone (C)